טיפים להכנה ללידה - מרכז פשוט ללדת

שייק אנרגיה ליום חדש

השייק הזה מלא בכל טוב, ובתקופת ההריון הכבדה יעזור לך להתחיל את היום עם כוחות, להחזיר לגוף שלך חלק ממה שהתינוק/ת שלך לוקח/ת , ולשמור על מאגרים מלאים עבורו/ה. הוא מלא בחלבונים, מינרלים, ויטמינים, נוגדי חמצון, סיבים תזונתיים ושאר כל טוב.

אגס - עשיר בסיבים תזונתיים מסיסים, ויטמין C, אשלגן, בטא קרוטן ואנטי אוקסידנטים, על כן מסייע בשמירת על לחץ דם ורמות כולסטרול תקינות, מאט בהזדקנות תהליכים שונים בגוף, מסדיר את פעולת המעי ומונע עצירויות, מצנן, מחזק את המערכת החיסונית, מונע דלקות ומאט את בריחת הסידן.

האגס הוא גם היפר אלרגני (אינו מעורר אלרגיות) ותכולת הסוכר שלו נמוכה.

 

אבוקדו - עשיר בשומנים בריאים, כמחציתם בלתי רוויים וסיבים תזונתיים, יש בו גם פיטוסטורלים, המפחיתים ספיגת של כולסטרול, עשיר בויטמינים E,C,K, B1,B2,B6, אשלגן, מגנזיום, ברזל, ובטא קרוטן, חומצה פולית, סידן, אומגה 3 ועל כן נפלא לשמירה על מצב רוח טוב, מניעת דיכאונות, עייפות ונדודי שינה, שומר על מחסני הסידן שלך, מונע בחילות, שומר על עורך ושערך מבריקים, מונע אנמיה וירידה בערכי הברזל, משפר עיכול ומונע עצירויות, מסייע להתפתחות מוחו של תינוקך ומערכת העצבים שלו ומקל על היתכווציות השרירים ברגליים.

ענבים ירוקים/אדומים - עשירים מאוד בנוגדי חמצון (אנטי אוקסידנטיים), סיבים תזונתיים, ויטמיני C,K,A, מינרלים כגון ברזל, אשלגן, סידן ועל כן ימנעו דלקות,קרישי דם, זיהומים ומחלות שונות, יעזרו למערכת העיכול לפעול באופן תקין, ישמרו על המראה המבריק של עורך, ישמרו על לחץ דם תקין ועוד.

חצי לימון בקליפתו - מלא בויטמין C ובסיבים תזונתיים, עשיר בויטמיני B1,B2,B3, סידן ואשלגן. מונע אנמיה, מחזק את המערכת החיסונית ואת כלי הדם, שומר על יציבות השיניים, הורג טפילים שונים במעיים ומשפר את מצב הרוח.

יוגורט דל שומן - מלא בחיידקים פרוביוטיים, חלבון, חומצות אמינו, אומגה 3 ואומגה 6, בטא קרוטן, ויטמינים A,K,C,E וכמעט כל סדרת B, מינרלים כגון ברזל, מגנזיום, אשלגן, אבץ, סלניום ופלאוריד. שומר על מערכת העיכול, מחזק את המערכת החיסונית, מחזק את התפתחות מוח העובר, המערכת החיסונית, משפר את פעולת העצם, שומר על לחץ דם תקין ורמת הכולסטרול בדם, מונע קנדידה ומעלה את רמת תחושת השובע.

מומלץ לצרוך יוגורט עיזים ממקור אורגני בלבד, ללא ממתיקים מלאכותיים.

תרד - מלא בויטמין K, נוגדי חמצון, ויטמיני A,B,C,D,E, חומצה פולית ועוד. התרד שומר על בריאות העצמות, משפר את הספיגה של חלבונים, שומר על כל תאי הגוף, משפר תפקודי מוח ומוריד לחץ דם גבוה.

אופן ההכנה:

להכניס את כל המרכיבים לבלנדר או מעבד מזון, להפעיל ולשתות.

ניתן להקפיא ולהפשיר מדי בוקר.

חומרים

1 אגס

15 ענבים ירוקים או אדומים. (אם את סובלת מסוכר גבוה, ניתן לוותר).

170 גר' יוגורט (עדיף מחלב עיזים אורגני ללא ממתקים מלאכותיים).

2 כפות אבוקדו.

חצי לימון בקליפתו.

2 כוסות עלי תרד (עדיף אורגני).