מניעת סימני מתיחה באיזורי הבטן הירכיים והחזה - פשוט ללדת

מניעת סימני מתיחה באיזורי הבטן הירכיים והחזה

הפחד מסימני מתיחה מדיר שינה מעיני נשים רבות. העליה המהירה במשקל, או ליתר דיוק בנפח, של אזור הירכיים, הבטן ולעיתים גם השדיים, גורמת למתיחה משמעותית מאוד בעור שלנו ועלולה להשאיר סימנים כהים בעור, המלווה לעיתים בגרד מרגיז באיזור הבטן.

חברות הקוסמטיקה ישמחו להציע לך פתרונות במחירים אסטרונומיים, אבל הנה כמה טיפים להתנהלות מונעת וגם כמה  פתרונות קלים, טבעיים, חינמיים - זולים, שיעשו את אותה העבודה.

אפשר לומר כי תורשה היא הפקטור המשמעותי ביותר. כך שאם ברצונך להבין האם הגיוני לצפות במקרה שלך לסימנים המבאסים הללו שאלי את אמך  האם היא סובלת מסימני מתיחה. אם התשובה חיובית והם הופיעו בעקבות ההריונות שלה, כדי לשים יותר תשומת לב לעניין, כיון שהחוכמה עם סימני מתיחה היא לנסות להימנע מהם מראש. גם אם את כבר מבחינה בסמנים דעי שניתן לשפר את המצב עד להעלימו לחלוטין בטיפול וטיפוח נכון.

סמני המתיחה עלולים להופיע בערך מהחודש השישי להריון, ועל כן כדאי להתחיל טיפול מניעתי כבר בחודש החמישי, גם אם אינך רואה עדיין סמנים.

חמשת הטיפים שלנו לחזרה לביקיני:

  1. הקפידי על שתיית מים - שתיית מים תספק לעור שלך לחות. עור לך הוא גמיש יותר ויכול להתמודד טוב יותר עם שינויים.
  2. תזונה - א. שומנים טובים כמו אבוקדו, שומשום, שמן זית, אגוזים וגרעינים

ב. צרכי כמות גדולה של עלים ירוקים, פירות וירקות, שיעשירו את עורך בכל הויטמינים והמינרלים שהוא זקוק להם.

  1. מירחי את האזורים המועדים לפורענות (הבטן, הירכיים והחזה) בשמן איכותי. את יכולה להכין לעצמך לבד פורמולה מהשמנים הבאים, או הזמיני בחנות שלנו שמן הגוף  המעולה של חברת שורשים, שישמש אותך גם לעיסוי פרינאום.

לפורמולה שאת מכינה עצמאית: ערבבי  שמן אבוקדו , שמן חוחובה או  שמן זרעי ענבים עם 2-3 טיפות של שמן אתרי בריח שאת אוהבת (רק שימי לב שמדובר בשמן חיובי להריון)  כמו לוונדר, תפוז, יסמין, פצ'ולי וכד'.. ניתן להוסיף גם ויטמין E. עסי את הבטן באופן יומיומי.

  1. עיסוי בעזרת חמאת שיאה או חמאת קקאו בריכוז גבוה (60-70%).
  2. בדיוק כמו הפנים שלך, גם הבטן תעריך מסכה טובה. ניתן לרכוש חימר ירוק בכל חנות טבע בעלות זניחה, לערבב עם מים. להניח לשעתיים לפחות ולמרוח על הבטן. להשאיר עד ייבוש מלא כ 20 דקות  ולשטוף.

 

כל הטיפים הללו רלוונטים לתקופת ההריון, אך מומלץ להמשיך לפחות בה עוד כמה שבועות לאחר הלידה.

 

שיתוף באמצעות:

רוצה ללמוד עוד ולהרשם לקורס הכנה ללידה שלנו? מלאי את הטופס הבא