Blog Banner
  1. היפנוברת׳ינג / 
  2. מה כותבות עלינו
מהי עצה טובה? כזו שאתה לא יודע מה היית עושה בלעדיה. ההמלצה שקיבלתי מחברה על קורס הכנה ללידה וליווי דולה בלידה התגלתה כמכוננת. בתור אחת שלא הבינה למה צריך קורס הכנה ללידה אם אפשר פשוט לקרוא את המצגת שמעבירים בזום, מצאתי את עצמי מחכה למפגש הבא בשקיקה. הקורס היה מעמיק, שופע בידע מקצועי, מציג עמדות שונות ללא שיפוטיות ויורד לפרטים כך שגם הציניים שבינינו ימצאו תועלת העולה עשרות מונים על אלטרנטיבות אחרות. הערך המוסף האמיתי של הקורס היה התהליך הרגשי שעברנו יחד. ההריון והלידה הפכו מתהליך רפואי שצריך לנהל להתרגשות וציפייה שהולכת ונבנית לקראת הצטרפותו לרך הנולד למשפחה. האישיות של המדריכה שלנו היא חלק בלתי נפרד מזה- מצאתי את עצמי משחררת את כל הפחדים, החישובים והמחשבות ומתמסרת לשמחה ולאושר שעומד להגיע… ההחלטה הזו היא מסוג ההחלטה שאין צורך לבדוק לעומק. מספיק נשים בדקו את זה בשבילך :) פשוט תרשמי
נגה סלומון
בקורס פשוט ללדת קיבלתי את הכלים לתמוך ולעזור לאשתי בכך שלמדתי מה נכון לעשות ואיך לעשות זאת בכל סיטואציות ההריון ובעיקר במהלך הצירים והלידה. בתחילת דרכי לא הבנתי לעומק את משמעותי בתהליך ההריון, אך בזכות הקורס קיבלתי הרבה בטחון ומשמעות לתהליך נפלא שכזה, והיום כאבא מאושר אני מבין כי התינוק שלי הגיע לעולם שמח ובריא הרבה בזכות תרומת הקורס להעלאת המודעות שלי וחשיפה לכול שלבי ההריון ובדגש על קבלת החלטות מושכלות במהלך הלידה ונתינת תמיכה נכונה ומשמעותית ליולדת ברגעים שצריך היה עידוד וגם ברגעים המרגשים והכול בשביל חווית לידה טובה ובריאה. הקורס מעמיק וענייני עם תרגולות תנועה ומדיטציה. מנחה אשר אישית מאוד התחברתי ולה הרבה סגולות להריון ולחיים בכלל,בנוסף הרבה חומר מקצועי מועבר בקורס לגבי כל שלבי ההריון, הלידה וגם ההנקה וכל זה באווירה ביתית נוחה ומסקרנת,המדריכה היתה אישה מקסימה ונעימה אשר מעבירה את הקורס בצורה שיטתית וברורה עם עזרי הדרכה להבנה מעמיקה ותמיד תמיד שמחה לתת מעצמה גם מעבר לשעות המפגש של הקורס. אני מאוד ממליץ על הקורס לכולם, וביחוד לכול מי שמבקש לקחת חלק ולהיות פעיל בהריון ובלידה.
אלי סנייזר
אתמול נולד בלידה טבעית ופעילה הנסיך הקטן שלנו. צירים התחילו בשעה 3 בלילה, הערתי את לימור ברוגע עם הבנה שכנראה משהו קורה. שמנו את ההקלטה של המשפטים המחזקים בלופ, נשארנו במיטה, באור נעים והרבה סביבת אוקסיטוצין. התחברתי לטנס שמאד עזר לי להתמודד עם הצירים ולימור התחילה לתזמן. העברנו 6 שעות של צירים בבית, במקלחת, עם כדור פיזיו וכשהרגשנו שהצירים עולים 2 דרגות בכאב וקולות אחרים בוקעים ממני החלטנו לצאת לאיכילוב:) הגענו בפתיחה 6 ומיד עלינו לחדר לידה. ביקשנו מרכז טבעי אבל לא היה מספיק צוות וכבר הכנתי את עצמי מראש שאפשר ללדת לידה טבעית בכל חדר. קיבלנו מיילדת מדהימה שהלכה איתנו בכל הכח. לא הרגשנו שום לחץ מהמערכת. להפך… הבאנו את הסביבה של הבית לחדר לידה (תאורה, ריחות מרגיעים, מוזיקה) קיבלתי מוניטור אלחוטי בלי לבקש אפילו, וכך יצא שבקושי הייתי על המיטה כל הלידה. המון מקלחות ותנועה ומדקרת שהגיעה לחדר בלי לבקש. נכנסנו בשעה 9:00 והנסיך נולד ב12:30 והתקדמה ככ מהר. תודה ענקית על הכלים שנתתם לנו. בזכותן הבנתי שהגוף יודע ללדת לבד. תסמכו על עצמכן❤️
נועה בירון
זה ההריון הראשון שלנו וחיפשנו אי של שפיות בטירוף המידע שיש סביב נושא הלידה וההריון. אני ובעלי הגענו לקורס הכנה ללידה כשאנחנו מבולבלים, מבוהלים ועם בטן מלאה מסיפורי לידה מפחידים ששמענו מהסביבה הקרובה. חייבת לומר שהקורס מ-ו-ש-ל-ם! משלב המון ידע עם פן הוליסטי ואפילו פרקטיקה כהכנה לרגע המיוחל! המדריכה היתה – מדהימה !!!!!!! ניכר כי בוערת בה האהבה למקצוע והיא נותנת את כל כולה במהלך הקורס! (וידוי קטן- התאהבנו 😍) באמת שזה עלה על כל הציפיות והכי חשוב בעיניי זה הקשר הזה והשיתוף של בעלי בתהליך. בתחילת ההריון היה לי מאוד קשה לשתף אותו ולהפוך אותו לחלק מהתהליך, הרגשתי לבד והוא הרגיש קצת חסר אונים. הקורס יצר בינינו גשר וחיבור רגשי חזק לתהליך ורק זה לבד מספיק כדי שהקורס יהיה שווה.
אנה זגורסקי
השתתפתי בקורס של פשוט ללדת באוגוסט האחרון, לידה ראשונה הייתה קיסרי וללידה הזאת ידעתי שאני צריכה להגיע מוכנה. חברה שלי שעברה את הקורס וילדה לידת מים מופלאה סיפרה לי על הקורס. נרשמתי והתחלתי בשבוע די מוקדם, בשבוע 15 וזאת בגלל שידעתי שככל שאעבור את הקורס מוקדם יותר אגיע מוכנה יותר. הקורס נתן לי הכנה מצויינת, בעיקר נפשית! התחלתי להקשיב להרפיות, לעבוד על נשימות ולהאמין שהגוף שלנו מסוגל. וזאת בזכות המדריכות הנפלאות של פשוט ללדת. הצלחתי ללדת לידת ויב"ק מדהימה , אחרי הרבה שעות רבות של צירים, שהצלחתי להתמודד איתם בעיקר בזכות הנשימות והכלים שקיבלתי בקורס. ללא ספק ממליצה על קורס היפנוברת'ינג של פשוט ללדת, קיבלתי הרבה ידע, כלים ואמונה שהגוף שלי מסוגל ויכול.
מור גרונברג
דברים שלקחתי מהקורס: הבנה שאני יולדת, צוות ביהח יעזור לי, אבל כך או כך אני אלד. למדתי שלתינוקת שלי יש תפקיד פעיל בלידה (לא חשבתי על כך לפני כן). כמו שהגוף שלי ידע ללדת, הוא גם ידע להניק, ואין צורך לחשוש אם זה יקח קצת זמן כי זה טבעי שלוקח זמן להתרגל. למדתי מידע שחשוב לי להגיע איתו לביה״ח כמו לא לחתוך מיד את חבל הטבור, ללכת לסיור בביהח כדי לבחור את המקום שירגיש לי נעים. לשאול שאלות ולא להסכים מיד לכל הפרוצדורות- רק למה שמרגיש לי נכון. למדתי תנוחות לידה ועיסויים שארצה שקובי יעשה לי (אני לומדת את זה גם ביוגה אבל הקורס ריכז את זה, וגם ככה קובי רואה מה אני עושה במידה ואני לא אזכור חלק מהדברים). נחשפתי לסרטוני לידה לראשונה. ראיתי שהלידה נראית אחרת מאיך שרואים בסרטים, יש סרטונים שלא התחברתי אליהם ויש כאלה שיותר. בכל אופן זה כולם ריגשו אותי ועזרו לי לדמיין את הלידה שאני רוצה שתהיה לי, וגם את מה שאני לא רוצה. למדתי מה מרגיע אותי- לדמיין את התינוקת שתגיע, לדמיין אותה שוכבת עליי, יונקת ממני, מכורבלת איתי ועם קובי, מגע של עור לעור- כל הדברים האלה מרגשים אותי ומשמחים אותי וגורמים לי לרצות שזה יגיע, ואני מאמינה שזה מה שהכי מרגיע אותי. לסיכום אני חושבת שהדבר הכי חשוב שלקחתי זה שאני יוצאת מכאן רגועה יותר, בטוחה יותר בעצמי ובגוף שלי ובתינוקת שתצא בריאה וחזקה והלידה תהיה חוויה מדהימה.
מורן ומאור
תאריכי קורסים קרובים