חוכמת ההמונים: בחילות הריון, הטיפים שעזרו לנשים רבות לצאת מהאמבטיה - פשוט ללדת

חוכמת ההמונים: בחילות הריון, הטיפים שעזרו לנשים רבות לצאת מהאמבטיה

בחילות בוקר בהריון, הן הסיוט של נשים רבות, בעיקר בשליש הראשון להיריון.

עשינו משאל, והנה כל הטיפים שקבלנו, שעזרו לנשים רבות לעבור את התקופה הזו באי נוחות קטנה יחסית

כמובן שלא הכל עוזר לכולן, רשימת הטיפים הזו היא התחלה של ניסוי וטעיה עד שתמצאי את מה שעוזר לך:

  • לנשום ממש כמו בלינק - לעיתים קרובות הבחילות נגרמות מעומס או סטרס.
  • שתיית כוס מים קרים לפחות פעם בשעה.
  • סודה קרה, מים קרים עם הרבה לימון או מי טוניק לאורך היום
  • כמה שקדים (לא קלויים) מדי פעם במשך היום.
  • ג'ינג'ר- משולב באוכל, כחליטה עם מים רותחים, בשמן שמתפטפי על הבגדים או במבער, או אפילו סכריות ג'נג'ר שניתן למצוא בחנויות טבע.
  • לחלק את התזונה לכמה ארוחות קטנות ביום. כל שעה-שעתיים לאכול משהו קטן, או גדול, לאכול לאט, ללעוס היטב, לא להגיע בכלל למצב של רעב.
  • להחזיק בתיק קרקרים יבשים, ביגלה וכד', וללעוס אחד מדי פעם. להחזיק כל הזמן קיבה שאינה ריקה.
  • ללעוס קרח בכל פעם שאת מרגישה שזה מתקרב.
  • להתפנק על קרטיבים.
  • בדיקה של התפריט שלך. הורדה של מוצרי מזון כמו פירות הדר, עגבניות, מוצרי חלב וכד'.
  • תוסף של ויטמין B6
  • רפלקסולוגיה, דיקור ויוגה.
  • לעיסה של פולי הל.
  • הורדה של גלוטן.
  • פירות כמו רימון, תפוח ירוק, מנגו, מלון.
  • דקלטין - תרופה נגד בחילות במרשם רופא, במינון נמוך.

 

על הכותבת: המאמר נכתב ע"י שרון פלד, ממקימות מרכז פשוט ללדת, ומנהלת המרכז. מדריכת הכנה ללידה בשיטת פשוט ללדת בעלת תעודת מטעם מכון HypnoBirthinh האמריקאי, מנחת דמיון מודרך, דולה מטעם המרכז הישראלי לחינוך ללידה,  ומלווה נשים וזוגות בתהליכי לידה ופוריות. אמא ל-3. בעלת תואר ראשון (MA) בתקשורת ומנהל מטעם המכללה למנהל.

שיתוף באמצעות:

רוצה ללמוד עוד ולהרשם לקורס הכנה ללידה שלנו? מלאי את הטופס הבא